رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

با سلام و عرض ادب، وب‌سایت بانیفا یک وب‌سایت تازه تاسیس که در زمینه‌های مدیریت، فناوری و سبک زندگی فعالیت کرده و مقالات جدیدی منتشر می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم از بانیفا دیدن فرمایید. www.Banifa.com | بانیفا دات کام
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۲، ۲۳:۵۴ - مجید
    ممنون

شب موقع خواب تلفن همراه خود را خاموش کنید

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۱ ق.ظ

پیشنهاد می کنم قبل از اینکه به رختخواب بروید حتما تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا در یک جای دور از دسترس قرار دهید، به خاطر دو دلیل:

  1. اول اینکه 7 ساعت از شب را با خیال آسوده و آرامش کامل بخوابید و استراحت کنید.
  2. دوم اینکه برخی مواقع پیش میاد که زنگ می زنند و شما از نیز بدون هوشیاری تلفن همراه خود را بر می دارید و شروع می کنید به صحبت کردن؛ صحبتی که نه شما می دانید در مورد چه حرف می زنید و نه مخاطبتون حرف های شما را درک می کند.
شاید دلیل سومی هم وجود داشته باشد ولی فعلا این دو مورد به ذهن من رسید، اگر شما دلیل دیگری دارید در قسمت کامنت ها بیان کنید و مطلب را کامل تر کنید.

نظر شما در مورد خاموش کردن تلفن همراه چی هست؟ خاموش باشد بهتر است یا روشن باشد؟ دلیلتون چی هست؟

نظرات  (۳)

لازم نیست خاموش باشه چون ممکنه کاری پیش بیاد و کسی دنبال شما بگرده اما اگه با فاصله و زیر بالش نباشه هیچ مشکلی پیش نمیاد و حتی خیلی هارو خوشحال می کنه که از خوابتون می گذرید و به حرفشون اهمیت می دید  
پاسخ:
دقیقا حق با شماست دوست گرامی، حرفهای شما همگی درست هستند، شاید یکی کار داشته باشه به همین دلیل بهتره با فاصله از خود نگه داریم تا با کمی راه رفتن کمی هوشیار تر شویم.
  • سعید محمدی اقدم
  •  االبته یک مزیت دیگری هم دارد، در صورت خاموش بودن تلفن همراه در حقیقت تمام انرژی خود را ذخیره می کنید تا هنگام صبح با تمام انرژی شروع به کار کنید.
     ی وقتهایی هست که آدم حتی ساعت 2 نصف شب نیاز داره با یکی صحبت کنه مثلا من خودم واقعا خوشحال میشم اگه وقتی به یکی احتیاج دارم جوابم و بده البته منکر آرامش داشتن تو شب موقع خواب نمیشم
    پاسخ:
    بسیار عالی، دلیل خوبی دارید بعضی مواقع هست که شخص خودمان نیز دوست داریم و یا شاید نیاز داریم به تلفن ما پاسخ دهند هر چند نصف شب، البته برای من که خیلی کم اتفاق می افته.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">