رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

با سلام و عرض ادب، وب‌سایت بانیفا یک وب‌سایت تازه تاسیس که در زمینه‌های مدیریت، فناوری و سبک زندگی فعالیت کرده و مقالات جدیدی منتشر می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم از بانیفا دیدن فرمایید. www.Banifa.com | بانیفا دات کام
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۲، ۲۳:۵۴ - مجید
    ممنون

شاید کمی برای شما عجیب به نظر برسد ولی امروز یک ایمیل برام رسید که در آن نحوه انجام این کار نوشته شده بود، این کار توسط یک سایت انجام می پذیرد.


کار با این وب سایت بسیار آسان است، برای دانلود فایل های .Torrent توسط مدیر دانلود ویندوز خود مثل مدیر دانلود فایرفاکس، IDM و ... کافی است ابتدا وارد سایت zbigz.com شوید، از شما می خواهد آدرس فایل تورنت را وارد کنید و یا در صورت امکان به سایت زد بیق دات کام آپلود کنید، شما توسط یکی از روش ها فایل تورنت خود را به سایت معرفی کنید، نهایتا بر روی دکمه go کلید کنید.


از شما می خواهد یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

  • کاربر ویژه هستید.
  • کاربر رایگان: می خواهید به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید: شما این حالت را انتخاب می کنید.

در صفحه بعدی که باز می شود فایل شما در عرض کمتر از یک دقیقه کش می شود و سپس لیست فایل های درون تورنت به نمایش در می آید، شما دو حالت برای دانلود فایل ها خواهید داشت:

  • دانلود تک تک فایل ها
  • دانلود تمام فایل های موجود در قالب یک فایل zip: در این حالت ابتدا فایل ها فشرده سازی شده و سپس تحویل داده می شود، البته فشرده سازی نیز کمتر از 30 ثانیه زمان می برد!
  • از شما سوال می کند که کاربر عضو هستید یا به صورت رایگان می خواهید دانلود کنید؟ شما رایگان را انتخاب کنید.
از امروز به بعد فایل های حجیم به اندازه های 2 گیگ، 3 گیگ و ... را با مدیر دانلود خود و با سرعت بالا دانلود کنید و لذت ببرید.

البته دقت کنید چنین سرویس هایی تنها برای مدتی سرویس دهی می کنند پس بی نصیب نمانید و سعی کنید در این مدت نهایت استفاده را از این سایت برده باشید.

در صورتی که سوالی داشتید در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید، همچنین بی صبرانه منتظر پیشنهادات و نظرات شما عزیزان هستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">