رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

با سلام و عرض ادب، وب‌سایت بانیفا یک وب‌سایت تازه تاسیس که در زمینه‌های مدیریت، فناوری و سبک زندگی فعالیت کرده و مقالات جدیدی منتشر می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم از بانیفا دیدن فرمایید. www.Banifa.com | بانیفا دات کام
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۲، ۲۳:۵۴ - مجید
    ممنون

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

و اما نکته نکاتی در مورد سلامت شما وقتی از کامپیوتر استفاده می کنید، شدیدا توصیه می کنم جدی بگیرید و آنها را در زندگی خود استفاده کنید و به کسانی که دوستشان دارید نیز اطلاع دهید:

  • relme
برای کشتی های بی حرکت موج ها تصمیم می گیرند...
  • relme

گاها لازم است تا به کنترل های مستر پیج دسترسی پیدا کنید، برای مثال می خواهید منویی طراحی کنید که قادر باشد متناسب با مکان فعلی کاربر آیتمی را فعال و یا غیر فعال کند، یک روش استفاده از Query String ها است، ولی خودتون بهتر می دونید که همیشه این روش کارساز نخواهد بود.


پس روش جایگزینی وجود ندارد؟ چرا که نه! شما می توانید از طریق صفحات خود به مستر پیج مربوطه اش دسترسی داشته باشید و مستر پیج را کنترل کنید. برای این کار از کد زیر استفاده کنید:

HtmlControl ctrl1 = (HtmlControl)Master.FindControl("your_control_id");

  • relme

پیشنهاد می کنم قبل از اینکه به رختخواب بروید حتما تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا در یک جای دور از دسترس قرار دهید، به خاطر دو دلیل:

  1. اول اینکه 7 ساعت از شب را با خیال آسوده و آرامش کامل بخوابید و استراحت کنید.
  2. دوم اینکه برخی مواقع پیش میاد که زنگ می زنند و شما از نیز بدون هوشیاری تلفن همراه خود را بر می دارید و شروع می کنید به صحبت کردن؛ صحبتی که نه شما می دانید در مورد چه حرف می زنید و نه مخاطبتون حرف های شما را درک می کند.
شاید دلیل سومی هم وجود داشته باشد ولی فعلا این دو مورد به ذهن من رسید، اگر شما دلیل دیگری دارید در قسمت کامنت ها بیان کنید و مطلب را کامل تر کنید.

نظر شما در مورد خاموش کردن تلفن همراه چی هست؟ خاموش باشد بهتر است یا روشن باشد؟ دلیلتون چی هست؟
  • relme
کافی است افزونه RSS Feed Reader را که مخصوص گوگل کروم هست دانلود و نصب کنید.
  • relme
به ورزش به چشم پاک کننده ذهن و آزاد کننده انرژی های منفی بنگرید!
  • relme

روزانه حجم زیادی اطلاعات توسط شما ساخته می شود، شاید شما هم از جمله افرادی باشید که مکانی ثابت ندارید و معمولا در بیش از یک مکان مشغول به کار هستید، پس اطلاعات زیاد تولید می کنید و مکان ثابتی هم ندارید، مسئله کمی پیچیده تر شد، یعنی الان اگر بخواهید اطلاعات را بین چندین کامپیوتر خود هماهنگ سازی کنید هر بار باید فولدر را باز و اطلاعات را داخل فلش کنید و در کامپیوتر (های) مقصد دوباره اطلاعات را از فلش وارد کامپیوتر (ها) کنید؟!


در چنین حالتی فکر کنم باید تمام کارهای خود را کنار بگذارید و تمام انرژی خود را صرف کپی و پیست کنید، ولی اینطور هم نیست، امروز برای شما هدیه ای در نظر گرفته ایم که تمام این کار ها را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد و دیگر نیازی نخواهید داشت کپی و پیست کنید، در حقیقت هر جا اطلاعاتی وارد کنید در همه جا قابل دسترس خواهد بود.

  • relme

شاید کمی برای شما عجیب به نظر برسد ولی امروز یک ایمیل برام رسید که در آن نحوه انجام این کار نوشته شده بود، این کار توسط یک سایت انجام می پذیرد.


کار با این وب سایت بسیار آسان است، برای دانلود فایل های .Torrent توسط مدیر دانلود ویندوز خود مثل مدیر دانلود فایرفاکس، IDM و ... کافی است ابتدا وارد سایت zbigz.com شوید، از شما می خواهد آدرس فایل تورنت را وارد کنید و یا در صورت امکان به سایت زد بیق دات کام آپلود کنید، شما توسط یکی از روش ها فایل تورنت خود را به سایت معرفی کنید، نهایتا بر روی دکمه go کلید کنید.

  • relme

یکی از مشکلات عمده طراحی عدم سازگاری طرح و یا وب سایت شما با مرورگر های مختلف می باشد، طبیعی است در صورتی که بیشتر از 100 نوع مرورگر باشه رکسیدن با ساز هر یک از این شرکت ها کار ساده ای نیست، ولی خوشبختانه تعداد تعداد کمی از مرورگر ها توانسته عمومیت پیدا کنند، از جمله فایرفاکس، کروم، اپرا، اینترنت اکسپلورر و ... .


امروز یک دفعه متوجه شدم که فرم اشتراک در پایگاه که در صفحه اصلی وب سایت pishbinikon.com قرار گرفته است فقط در کروم به درستی نمایش داده می شود و در دیگر مرورگر ها TextBox حدود 2 پیکسل بالا تر قرار گرفته است. 

  • relme
این فقط یک پست آزمایشی است.
  • relme