رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

رل می

روز نوشت های یک برنامه نویس و طراح وب

با سلام و عرض ادب، وب‌سایت بانیفا یک وب‌سایت تازه تاسیس که در زمینه‌های مدیریت، فناوری و سبک زندگی فعالیت کرده و مقالات جدیدی منتشر می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم از بانیفا دیدن فرمایید. www.Banifa.com | بانیفا دات کام
پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۳ فروردين ۹۲، ۲۳:۵۴ - مجید
    ممنون

9 دعوتنامه بیان برای ثبت نام رایگان در بیان

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳ ب.ظ

با سلام؛


بعد از مدتی تصمیم گرفتم به 9 نفر از خوانندگان محترم دعوتنامه ای ارسال کنم تا بتوانند به صورت رایگان از خدمات وبسایت بیان استفاده کنند، خدماتی که با این دعوتنامه می توانید از آنها بهره مند شوید:

  1. وبلاگ بیان با آدرس your-name.blog.ir
  2. 3 گیگابایت فضای کاملا رایگان با پهنای باند 3 گیگابایت در ماه

در پایین جهت آشنایی هر چه بیشتر با وبلاگ بیان، به لینک پایین مراجعه بفرمایید:

* از امکانات خوب وبلاگ بیان، امکان ارسال مطلب با استفاده از تلفن همراه می باشد، شما برای پست مطلب جدید حتما لازم نیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید، بلکه با یک اس ام اس ساده هم می توانید مطلب جدیدی بنویسید!

و همچنین جهت آشنایی بیشتر با فضای اختصاصی بیان، به آدرس پایین مراجعه بفرمایید:

و جهت آشنایی با شرکت بیان، به آدرس پایین مراجعه بفرمایید:

لطفا در بخش دیدگاه، کامنتی بنویسید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

* توجه داشته باشید که حتما آدرس ایمیل خود را نیز وارد نمایید تا بتوانیم با شما در تماس باشیم.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خصوصی در این مطلب خودداری بفرمایید، چرا که تعداد دعوتنامه ها محدود می باشد.
  • relme

نظرات  (۲۰)

لطفا برای بنده نیز دعوتنامه ای ارسال بفرمایید، متشکر
پاسخ:
دوست عزیز لطفا ایمیل خود را نیز وارد نمایید.
سلام
من هم یک دعوتنامه نیاز دارم مرسی
پاسخ:
دعوتنامه ای به ایمیل شما ارسال شد، در صورتی که هر گونه مسئله ای در این مورد داشتید در همینجا به صورت عمومی و یا خصوصی اطلاع دهید. مبارک باشه
  • فرهنگ نامه
  • با تشکر با ارسال دعوت نامه

    سپاس گزار
    پاسخ:
    با سلام

    دعوتنامه ای برای ایمیل شما نیز ارسال شد

    مبارک باشه
  • مهران اکبرپور
  • سلام اگه میشه یه دعوتنامه هم برای من بفرستید

    واقعا ممنون امکانات بی نظیری داره

    پاسخ:
    درود بر شما دوست عزیز مهران جان؛ به روی چشم، دعوتنامه ای برای شما ارسال شد، مبارک باشه
    سلام ، ممنون میشم اگر هنوز هست برای من هم بفرستید .
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام؛ دوست عزیز برای شما هم دعوتنامه ای ارسال شد، امیدوارم هدیه خوبی برای شما باشد، مبارکه انشالله.
    سلام
    لطفا به بنده هم دعوت نامه بدید!
    پاسخ:
    سلام

    لطفا ایمیل خود را بررسی کنید، لینکی همراه با کد دعوتنامه برای شما ارسال شده است، از سایت blog.ir ثبت نام کنید، مبارکه دوست عزیز.
    سلام آقا. راستش من خواننده‌ی شما نیستم یعنی تا حالا نبودم و در جستجوی دعوت نامه از گوگل بهت رسیدم. وبلاگم رو تازه راه انداختم و می‌خوام همین اول کار به بیان مهاجرت کنم. ممنون می‌شم ما رو هم به همسایگیت دعوت کنی.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز، بسیار خوشحال شدم، همین الان دعوتنامه ای برای شما ارسال شد، مبارک باشه انشالله
    در زمینه مدیریت فعالیت دارم زحمتی دعوت نامه برام بفرستین
    پاسخ:
    دعوتنامه ای به ایمیل شما ارسال گردید، امیدوارم مفید واقع شود.
    سلام من دعوت نمه میخوام
    پاسخ:
    با سلام

    دعوتنامه ای برای شما ارسال شده است، موفق باشید.
    سلام دوست عزیز . لطفا برای من هم کد دعوت نامه بفرستید
    پاسخ:
    با سلام؛

    دعوتنامه ای برای شما ارال شد، امیدوارم مطالب جذابی برای هموطنان عزیز در نظر داشته باشید.
    salam. age mishe baraye manam daavatname befrestid, mamnon.
    پاسخ:
    دوست خوب دعوتنامه شما به ایمیلتان ارسال شد، لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید و مراحل ثبت نام را انجام دهید .. مبارکه
    سلام
    در صورت امکان برای بنده هم دعوتنامه بفرستید

    ممنون از لطف شما
    پاسخ:
    با سلام

    دعوتنامه ای برای شما نیز ارسال شد، لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید. 

    با سپاس
    سلام
    یه ماهه دنبال دعوتنامه ام!
    یعنی میشه؟

    پاسخ:
    سلام

    دعوتنامه شما هم ارسال شد، امیدوارم براتون مفید واقع شود .. مبارکه.
  • علیرضا جعفری
  • سلام
    اگه هنوز دعوتنامه داری خواهش میکنم برا منم بفرست!!!
    ممنون
    پاسخ:
    با سلام؛ مسئله ای نیست، بدلیل اینکه تعداد دعوتنامه های موجود در حسابم افزایش یافته، فعلا قادر هستم که به دوستان عزیز دعوتنامه ارسال کنم، امیدوارم مفید واقع شده باشد آقای جعفری عزیز.
  • آرام رادمنش
  • سلام

    ممنون میشم اگر امکانش هست برای من هم دعوتنامه بفرستید.

    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام؛

    دعوتنامه ای به ایمیل شما ارسال شد، مبارکتون باشه.
    سلام
    ممکنه یه دعوت نامه برای من ارسال کنید؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام

    لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید، کد دعوتنامه برای شما ارسال شد. مبارکتون باشه.
    سلام  وقت به خیر.
    در صورت امکان برای من نیز دعوت نامه بفرستید.
    باتشکر.
    پاسخ:
    سلام

    لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید، کد دعوتنامه برای شما ارسال شد. مبارکتون باشه.
    سلام.
    ممنون میشم برای من هم بفرستید.
    پاسخ:
    با سلام؛

    بابت پاسخ دیر هنگام عذرخواهی می کنم، در هنگام عملیات ارسال دعوتنامه با خطایی مبنی بر وجود کاربری با این ایمیل برخورد کردم.

    در صورت نیاز لطفا آدرس ایمیل دیگری را بفرمایید.
    ممنون میشم برای من هم دعوت نامه ارسال نمایید.
    سلام لطفا برا بنده هم دعوتنامه ای ارسال کنید

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">